Szanowny Użytkowniku,
W ostatnim okresie odkryliśmy, że jedna z naszych stron WWW została zatakowana w celu uzyskania dostępu do naszych sieci. Nieautoryzowane wejście zostało natychmiast zablokowane przez nasz personel do spraw bezpieczeństwa, podjęliśmy też odpowiednie kroki w celu wyjaśnienia włamania, a także rozpoczęliśmy procedury mające na celu przywrócenie właściwego funkcjonowania wszelkich systemów, które mogły być obiektem ataku.
Podczas naszych działań odkryliśmy, że starano się nielegalnie przejąć dane z naszej bazy. Wśród informacji, które mogły być celem ataku znalazły się: nazwy użytkowników, adresy e-mailowe oraz ukryte hasła. Zwracamy uwagę, że Ubisoft nie przechowuje żadnych informacji dotyczących płatności dokonywanych przez użytkowników kont. Wszelkie dane związane z kartami bankowymi naszych klientów nie były oraz nie są zagrożone poprzez ten atak.
Z uwagi na poważne niebezpieczeństwo związane z ewentualnym wyciekiem tych danych rekomendujemy zmianę hasła dostępu do konta: DIABEL914
Aby wpisać nowe hasło prosimy wejść na poniższy link:
https://secure.ubi.com/register/Rese...default%2Easpx
W celu pełniejszego zabezpieczenia rekomendujemy wprowadzenie zmian we wszystkich serwisach WWW gdzie użytkownicy mieli podobne lub te same hasła.
Więcej informacji Znajdą Państwo tutaj:
https://support.ubi.com/pl-PL/FAQ.as...0000000eYZMCA2.
Jeśli Macie Państwo dodatkowe pytania uprzejmie prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta poprzez usługę www pod adresem
https://support.ubi.com
Gorąco przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Bezpieczeństwo Państwa danych pozostaje naszym priorytetem.
Zespół Ubisoft
Zakładki